Vážení klienti,
zdraví je pro vaši zdravotní pojišťovnu na prvním místě. Proto jsme přijali preventivní opatření chránící jak vás, tak i zaměstnance OZP. Od pondělí 16. 3. jsou proto zavřená všechna naše klientská centra.
Denní provoz pojišťovny ale běží bez větších omezení dál. Situaci pečlivě sledujeme a vyhodnocujeme, kdy bude možné klientská centra znovu otevřít.
Prakticky vše vyřídíte z domova
Aplikace VITAKARTA vyřeší prakticky vše, s čím by vám jinak poradili i kolegyně a kolegové na přepážkách. VITAKARTA mimo jiné umožňuje:
VITAKARTU můžete využít také pro položení medicínského dotazu. Online poradna je tu pro vás nonstop v sekci Zdraví.
VITAKARTA je dostupná:
Kolegyně a kolegové z klientských center i další naši pracovníci jsou tu pro vás na telefonních číslech jednotlivých poboček, případně na infolince.
A využít můžete také elektronickou podatelnu nebo se na nás obraťte klasickou poštou na adresu ústředí OZP, Roškotova 1225/1, 140 00 Praha 4.
Otázky a odpovědi k častým dotazům, které společně řešíme, si prosím přečtěte zde.
Informace ke koronaviru
Pokud pociťujete příznaky podobné chřipce a máte podezření na možnou nákazu nemocí COVID-19, kontaktujte prosím telefonicky svého praktického lékaře, případně se obraťte na příslušnou Krajskou hygienickou stanici.
Se svými dotazy ohledně nemoci COVID-19 se můžete obrátit na našeho Asistenta zdraví 24 hodin denně na lince
Aktuální informace najdete na webu ministerstva zdravotnictví koronavirus.mzcr.cz.
Společně to zvládneme
Vaše Oborová zdravotní pojišťovna