Čím dál více lidí v současné době využívá zdravotnickou asistenční službu. Ta nabízí pomoc v případě, že potřebujete cokoli vysvětlit v otázkách zdraví, zorientovat v pojmech, nepřehledných informacích či byste se rádi objednali k lékaři. Je k dispozici 24 hodin denně a klientům nabízí co možná nejefektivnější kontakt se zdravotníkem.
Náročnou cestu k lékaři, hodiny čekání v ordinaci a zbytečné nervy může ušetřit odborník dostupný na telefonní lince. Služba nemá suplovat linku rychlé lékařské pomoci, jejím posláním je především nabídka konzultace v případě zdravotního problému, nasměrování na nejvhodnějšího specialistu a popřípadě i objednání na vyšetření.
To je asistence v podání Oborové zdravotní pojišťovny, která od loňského roku nabízí nejen možnost lékaře na telefonu, ale klient může výhod asistence využívat také přes internet, a to včetně mobilních zařízení.
"Pro mnoho pacientů je důležitý tzv. druhý názor odborníka na stanovenou léčbu, i proto je tento projekt Asistenční služby jednoznačně vítán. Velmi často se na tuto linku obracejí lidé, kteří žádají praktické rady a informace. Často chtějí konzultovat konkrétní zdravotní postup nebo jiné vhodné alternativy léčby," uvádí Ladislav Friedrich, generální ředitel Oborové zdravotní pojišťovny, která službu nabízí.
OZP je s více než 730 tisíci klienty třetí největší zaměstnaneckou pojišťovnou v České republice. Své pobočky má ve všech krajských městech a kromě nich jsou klientům k dispozici další klientská centra, Asistenční služba OZP a služby elektronické komunikace, zejména portál VITAKARTA ONLINE, který poskytuje služby první elektronické zdravotní pojišťovny v Česku.
Svou dobrou pověst mezi zdravotnickou veřejností si OZP trvale zabezpečuje včasnou úhradou všech svých závazků. Pro veřejnost je pak atraktivní zejména tím, že nabízí široké spektrum služeb a vysokou kvalitu, profesionalitu a spolehlivost, s jakou jsou tyto služby poskytovány v optimální síti smluvních partnerů.
Kontakt pro média: media@ozp.cz