Oborová zdravotní pojišťovna sáhla ke změně korporátního designu. Od 15. dubna začíná užívat nové logo v nových barvách, postupně dochází ke změně webové prezentace a online aplikací v portálu VITAKARTA ONLINE.
V úterý 15. dubna také startuje reklamní kampaň OZP, která pod heslem "Pečujeme o Vás každou vteřinu" představuje nejen novou image pojišťovny, ale zdůrazňuje online koncept první české elektronické zdravotní pojišťovny a upozorňuje také na další nadstandardní služby, jako je třeba nonstop medicínská asistence.
Autorem grafických změn OZP je studio MIMATIK, grafiku webové prezentace navrhla společnost 4ELEMENTS GROUP a kreativní koncept kampaně pochází z dílny agentury MÉDEA, která také zajišťuje nákupní a produkční část kampaně.
OZP je s více než 730 tisíci klienty třetí největší zaměstnaneckou pojišťovnou v České republice. Své pobočky má ve všech krajských městech a kromě nich jsou klientům k dispozici další klientská centra, Asistenční služba OZP a služby elektronické komunikace, zejména portál VITAKARTA ONLINE, který poskytuje služby první elektronické zdravotní pojišťovny v Česku.
Svou dobrou pověst mezi zdravotnickou veřejností si OZP trvale zabezpečuje včasnou úhradou všech svých závazků. Pro veřejnost je pak atraktivní zejména tím, že nabízí široké spektrum služeb a vysokou kvalitu, profesionalitu a spolehlivost, s jakou jsou tyto služby poskytovány v optimální síti smluvních partnerů.
Kontakt pro média: media@ozp.cz