Oborová zdravotní pojišťovna (OZP) získala prestižní mezinárodní ocenění kvality Czech Superbrands 2021 a zařadila se tak mezi značky s vynikající pověstí na českém trhu. Pro rok 2021 se zároveň stala jedinou zdravotní pojišťovnou, která titul Superbrands obdržela. Do úzkého spektra oceněných značek se na základě přísných kritérií dostane každoročně jen zlomek vyvolených. Posuzovány jsou parametry jako známost, budování značky, inovace či prestiž.
"Titul Czech Superbrands získávají nejúspěšnější značky na českém trhu, velmi nás potěšilo, že odborná komise mezi ně v roce 2021 zařadila i Oborovou zdravotní pojišťovnu. Právě v tomto roce totiž chystáme pro naše klienty mnoho inovací. Již v prosinci minulého roku jsme dali novou podobu našemu webu, na kterou si naši pojištěnci velmi rychle zvykli. Výhodou je funkce, která umožňuje "vyfiltrovat si" benefit přímo na míru. Velkou změnou projde letos i naše mobilní a webová aplikace VITAKARTA, která je pro naše klienty i partnery klíčovou službou. "Modernější" VITAKARTA bude mnohem rychlejší, více intuitivní, zkrátka jednodušší na ovládání," uvádí generální ředitel OZP Ing. Radovan Kouřil.
Superbrands představuje absolutní špičku mezi konkurencí
Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. "Titulem Superbrands vyslovujeme obdiv a skládáme upřímnou poctu výsledkům v oblasti budování úspěšné značky," potvrzuje Mgr. Roman Sovják, ředitel marketingového programu Czech Superbrands. Udělení titulu předchází vícekolové výběrové řízení, do něhož se nelze přihlásit.
Zlatá pečeť kvality
Významným milníkem v každoročním poměřování obchodních značek je spotřebitelský průzkum, jeden z nejdůležitějších prvků výběrového řízení, v rámci kterého agentura INCOMIND, preferovaný partner GfK, na základě známosti a obliby zúží výběr na seznam semifinalistů. Při udělování titulů Superbrands má pak konečné slovo odborná komise Brand Council, která je složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Nominované značky posuzuje udělením bodů. Na základě vyhodnocení přísných kritérií je pak značkám předávána zlatá pečeť Superbrands. "Být mezi oceněnými značkami, které mají skvělou pověst a vynikající postavení na lokálním trhu, je pro nás velkou poctou a zároveň pozitivní zpětnou vazbou. Titul Superbrands je důkazem toho, že jdeme v rámci budování dobrého jména OZP, proklientského přístupu a poskytovaní služeb tou správnou cestou," hodnotí obchodní ředitelka OZP PhDr. Miloslava Lukešová.
Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands uznávána jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech.
OZP je se 740 tisíci klienty třetí největší zaměstnaneckou pojišťovnou v ČR. Své pobočky má ve všech krajských městech a spolu s dalšími klientskými centry je dostupná na celkem 40 místech napříč Českou republikou. OZP poskytuje svým klientům nonstop Asistenční službu prostřednictvím aplikace VITAKARTA, která z pohodlí domova umožní pojištěnci využít veškerých služeb OZP, aniž by osobně navštívil kamennou pobočku. Svou dobrou pověst mezi zdravotnickou veřejností si OZP trvale zabezpečuje včasnou úhradou všech svých závazků. Pro veřejnost je pak atraktivní zejména tím, že nabízí široké spektrum služeb a vysokou kvalitu, profesionalitu a spolehlivost, s jakou jsou tyto služby poskytovány v optimální síti smluvních partnerů.
Kontakt pro média: media@ozp.cz